Geen producten (0)

Voorwaarden

Hieronder vind u de algemene voorwaarden van Banbina.

Hier kunt u terecht voor al uw vragen, informatie en service betreffende de webshop van Banbina. 

Vragen en/of opmerkingen kunt u sturen naar: info@banbina.nl of stuur een DM op Instagram (priveberichten via Tiktok worden niet gelezen). Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op, om uw vragen te kunnen beantwoorden.

Inhoud: 

  • Levertijd

  • Ruilen of retourneren 

  • Garantie

Levertijd:

Banbina streeft naar een zo snel mogelijke levertijd. Wij doen dan ook ons best om uw bestelling binnen 24 uur te verzenden.  Natuurlijk zijn wij afhankelijk van onze postbezorgers, waardoor het ooit voorkomt, vanwege drukte, dat de levering wat vertraagd is. Gelukkig is dit zelden het geval. Wij zullen ons uiterste best doen om uw artikel(en) zo spoedig mogelijk bij u te kunnen leveren.

Retour beleid

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Retouren die na 14 dagen bij ons binnen komen, kunnen wij NIET meer in behandeling nemen. 

Je kan voor een retour een aanvraag indienen door een e-mail sturen naar info@banbina.nl

 

We vragen de volgende dingen van u bij het retourneren:

- Uw bestelkenmerk.

- Om welk item het gaat, het item moet netjes terug worden gestuurd en niet gedragen zijn.

- Vermeld in de mail, de datum dat u besteld heeft.

Wanneer u een retour opstuurt, zorg dan dat uw track en trace bewijs bewaard blijft totdat uw retour verwerkt is.
Na ontvangst van uw retourzending wordt het bedrag binnen 14 dagen teruggestort op de (bank)rekening welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. 

Wij, Banbina, nemen retourzendingen alleen in behandeling  als deze in originele staat zijn. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd. Het item mag niet gedragen, gewassen of beschadigd zijn.
Pas op met make-up: een item met make-up vlekken worden niet retour genomen. Er wordt geen was garantie gegeven. Ontstane problemen na het wassen zijn eigen verantwoordelijkheid.

Sieraden mogen niet worden geretourneerd, Dit met betrekking tot hygiëne.

Let op! De retourkosten zijn voor EIGEN REKENING.

Jouw vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact op via info@banbina.nl

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wij willen vragen om zo snel mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen na constatering van het gebrek een melding bij ons te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

LET OP; Wij geven géén garantie op: glitters, steentjes, muntjes, diamantjes of ritsen! 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar : info@banbina.nl

 

Gratis verzending boven €100

Wanneer je op 1 avond boven €100 besteld in 1 bestelling, berekend de website automatisch gratis verzending.

Dit is niet geldig wanneer je over meerdere dagen logeren boven de €100 uitkomt.

Als na retourzending het totaalbedrag onder de €100 komt, worden alsnog de standaard verzendkosten in rekening gebracht.

 

 

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.